Inschrijven + Startdag + BBQ

Datum:
09/09/2017 - 00:00

Beste leden, ouders, oud-scouts en sympathisanten,

Terwijl sommigen nog moeten bekomen van de spetterende kampen, staat voor ons alweer een glanzend nieuw werkjaar voor de deur.
Dit jaar zetten we traditiegetrouw in met onze startdag met als afsluiter de bbq.

Verloop van de startdag:

- 13u00: Start inschrijving van de leden (voor beide groepen via overschrijving). Dit gaat door op Hoogland, Oude Heerweg 125.
- 14u00: Megawijs massaspel en overgang op Hoogland.
- 18u00: Startviering in de Kopkerk, voor en door de leden.
- Vanaf 19u00 op Hoogland vindt onze heerlijke barbecue plaats, voorafgegaan door een verfrissende aperitief. Nadien kunt u nog tot in de vroege uurtjes gezellig napraten in onze dessertbar, verzorgd door de sissers, of in onze cocktailbar bij de oud-scouts.

Menu 1: 1 vleesje/veggie → 7,5 € (bij bestelling W (worst), K (kip), S (saté) of V (veggie) bij zetten!)
Menu 2: 2 vegiburgers → 10 €
Menu 3: saté + worst → 10 €
Menu 4: worst + kip → 10 €
Menu 5: kip + saté → 10 €
Menu 6: kip + saté + worst → 12,5 €
IJsjes zijn apart verkrijgbaar.

Inschrijven:

Inschrijven voor dit eetfestijn kan door betaling op onderstaand rekeningnummer. U vermeldt welke menu’s u wenst en wij zorgen ervoor dat deze op de BBQ-dag klaarliggen!
Alle inschrijvingen worden verwacht ten laatste op woensdag 6 september 2016.
Rekeningnummer: BE89 4433 7942 3185 KREDBEBB
Mededeling: uw naam + ... x menu 1 (W, K, S of V) , ...x menu 2, ...x menu 3, ...x menu 4, …x menu 5, …x menu 6

Wie na woensdag nog wil inschrijven kan een bericht sturen naar Scouts Hoogland (facebookpagina) en zaterdag cash betalen bij het afhalen van de bonnetjes.

Hopelijk tot dan!
Een stevige linker van de leiding van Scouts Sint-Laurentius en Gidsen Edelweiss.